NYTT PÅ GÅNG

Här ekar det tyst, måste jag konstatera. Det har hänt mycket på sista tiden i mitt privatliv. För att gå pang på – jag har sagt upp mig från min trygga vardag på Blomberg, för att börja driva eget företag! Jag skickade in alla papper förra veckan och nu väntar jag på bekräftelser. 31:a maj är min sista dag på Blomberg, efter det kastar jag mig ut och prövar mina vingar. Det är jättespännande! Jag kommer att jobba för Existens på företagarbasis, samtidigt som jag drar igång återförsäljning av olika hund- jakt och friluftslivsrelaterade produkter. Om ni har tips på bra och lite annorlunda produkter, så tipsa gärna. Man vet aldrig…

Annars slipper Patte sitt gips imorgon och förhoppningsvis ser allt bra ut. Blir en dag på sjukhuset – han kan ju inte köra ännu. Freya ska vi ta kontrollprov av imorgon och lämna det till veterinären – jag hoppas så att infektionen gett med sig nu. Annars går vi på utställningsträningar, sågar ved och fixar i trädgården.

Freya poserar

Kategorier: Hundliv | Etiketter: , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.